عشقولانه

درمورد عشق وعاشقی

عشقولانه

درمورد عشق وعاشقی

عشق یعنی

love is the one thing that still stands when all else has fallen

عشق آن چیزی است که بر پا می ماند زمانی که همه چیز افتاده است .

               love is something silent 

 but it can be louder than anything when it talks

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر خواهد بود.

love is afraid of losing you

عشق یعنی ترس از دست دادن تو.

نظرات 10 + ارسال نظر
کاظم سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ب.ظ http://affable.mihanblog.com

سلام سارا جان مطالب وبلاگت عالیه.
امیدوارم موفق باشی .
یه سری هم به کلبه حقیر ما بزن.
بای.

مهدی جون چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ق.ظ http://WWW.NIYAZEESHGH.PARSIBLOG.COM

سلام سارا خانوم
وبلاگت خیلی پر محتواست .
دوست دارم به وبلاگ من هم یه سری بزنی .
مطمعنم که خوشت می یاد .
منمو چند تا قناری ‏*
با یه زندگی ساده *
یه درخت خوشک و بی برگ *
همینم برام زیاده *
منمو یه گلدون گل روی تافچه اتاقم *
شده همین گلدون کوچک وسعت تمتم باغم *

مهدی یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.rok145.blogfa.com

سلام سارا خانوم
وبلاگتون خیلی زیباست
واقعا تبریک ئیگم
سری هم به وبلاگ من بزنید
کاش ارزوهایت بودم تا مرا دوست میداشتی

سلام سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ب.ظ

با عرض سلام فقط میخواستم بگم که مطالب وب لاگ شما برای به دست اوردن عشقم به من کمک زیادی کرد ممنون ازتون

حالا جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 ق.ظ http://2paak.blogfa.com

خیلی جالبه من دوست دارم با هم همکاری داشته با شیم. مخصوصا راجع به وبلاگ عشقولانه .................بای

مسعود یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام ! مطالب مبلاگ مخصوصا این قسمتش عالیه اگه ضرب المثلهای انگلیسی میخوای حتما به من سر بزن :
when u cried i'd wipe away all of your tears
when u scream i'd fight away all of your fears
and i've held your hand through all of these years
وقتی تو گریه میکردی من تمام اشکهایت را پاک میکردم
وقتی تو فریاد میزدی من با تمام ترسهات میجنگیدم
و در طول تمام این سالها دستم در دست تو بود
گروه: Evanescence خواننده:Amy Lee سال:2006

یک بنده خدا شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 ب.ظ

با سلام خدمت سر کار علیه سارا خانوم
خوب خسته نباشید به شما میگم
خوب داشتم رد میشودم که چشمم به وبلاگتون افتاد بنده معمولا خیلی صادقانه نظراتمو میدم
اول وبلاگ شما قشنگ وزیباست مخصوصا که اون قلبو گذاشتین من خیلی ازش خوشم اومد.
اول اینکه وبلاگ شما بالاش زیباست ولی هر چی به پایین میام خیلی چنگی بدل نمزنه ساده وهیچ عکسی تداره
و همش هم دربارهی عشق شعر گفتین تنوع نداره
بعد هم که شما این قدر از عشق شعر میگین فردا براتون مشکل ایجاد میشه
مثلا اگه یک روزی یک بیچارهای اومد خواستگاری شما وبعد بفهمه که شما این قدر عاشق هستی حتما با خودش هم فکر میکنه که شما جز اون کسایی هستی که هر لحضه عاشق یکی میشن
و بعد میره و پشت سرش راهم نگاه نمیکنه.
البته من اینارو برای خودتون میگم
تقصیر من نبود بااین نظراتم
تقصیر این دل صاحب مرده شد که به وبلاگ شما گیر داد
چون اگه صاحب میداشت این جوری نظر نمی داد
ولی خداییش کلمات زیبایی برای عشق گفتین.
وبلاگتون خیلی بی حاله جون نداره جاذبه نداره برای جذب بقیه.
با این وبلاگتون فکر کنم که شما در مسله عشق شکست خوردی اون هم خیلی بد جور
فکر کنم که با مغز خوردی به زمین البته خوب میشی من اول این جور بودم بعد عادت کردم البته من وقتی که زمین خوردم کلاه ایمنی سرم بود.
ببخشید از این نظرات کلیویی بنده
خوشحال میشم که به نظراتم جواب بدین.

محمد حسین دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ http://hiddenboy.blogfa.com

سلام.
خوداییش وبلاگ توپیه

مریم سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ق.ظ http://javadn2

سلام سارا جان
وب جالبی بود راستش می خواستم جواب اون بنده خدارو بدم که خودخواهی تمام درمورد وب تو نظر داد اگه به گوشش برسه بگم که بنده خدا تو خیلی خودخواه ومغروری که به احساسات هیچ کسی ارزش قائل نمی شی .

کیا چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ

خوبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد