عشقولانه

درمورد عشق وعاشقی

عشقولانه

درمورد عشق وعاشقی

عشق یعنی

love is the one thing that still stands when all else has fallen

عشق آن چیزی است که بر پا می ماند زمانی که همه چیز افتاده است .

               love is something silent 

 but it can be louder than anything when it talks

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر خواهد بود.

love is afraid of losing you

عشق یعنی ترس از دست دادن تو.

بی قرارتم

در فراق تو چشمانم ابری و مه آلود است بیا بیا که دستانم

به گرمای دستانت محتا ج است ...

http://persianamir.persiangig.com/video/Chakavak.html

این کیلپ زیبا را تقدیم می کنم به اولین وآخرین و تنها عشق زندگی ام ...

وتقدیم به دل های عاشق و بی قرار ...

راز

نگاهم می کنی نگاهت می کنم

نگاهت می کنم نگاهم می کنی

نگاهم می کنی ولی نگاهت نمی کنم ونرم آهسته پلکهایم بر روی چشمهایم

می کشم تا مبادا ...مبادا در اعماق نگاهم از راز دل پریشانم با خبر شوی...

رازی را که یک سال در پنهان ترین جایگاه قلبم جای گرفته است.

خسته شدم تا کی ... تا کی باید به تنهایی رنج و سنگینی این راز

را به دوش کشم ..تا کی

مگر شانه های من چقدر تحمل دارد مگر چقدر توان دارد؟

می ترسم ...می ترسم از آن روزی که این راز بر ملا شود وتو...

تو خواستار شنیدن آن راز نباشی ومن ...

اشکهایم بی صداست     

عشق من بی انتهاست

ردپای اشکهایم را بگیر

تا بدانی خانه عاشق کجاست.