عشقولانه

درمورد عشق وعاشقی

عشقولانه

درمورد عشق وعاشقی

تولد من

با سلام خدمت همه دوستان  عزیزم از اینکه نتونستم یک مدتی

بیام و وبلاگو به روز کنم شرمنده هستم در گیر امتحان های پایان ترم بودم

راستی یه خبر روز ۲۵ دی ماه تولد منه من ۲۱ ساله میشم می خواستم در

این مورد یه چیزی بنویسم ولی هر چه تلاش کردم به مغزم فشار وارد کردم نشد

که نشد

فقط میگم

خدایا ازت ممنونم که اجازه دادی من سن ۲۱ سالگی را تجربه کنم.

در این یک سال از عمرم بهترین حادثه های زندگیم  به وقوع پیوست

آشنایی با دو دوست خوب ومهربون ...

دوست عزیزم مهشید جان که دوست داشتنش اندازه ای نداره

ودوست عزیزم سپهر جان که مثل یه برادر بزرگ تر الگوی منه و من دوستش دارم

خدایا ازت ممنونم که در این سال هدیه زیبا الهی عشق را به من دادی و منو

با  او آشنا کردی ...

خدایا متشکرم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یکرنگ سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:21 ق.ظ http://yekrang.blogsky.com/

سارا خانم
سلام

از اینکه از یکرنگ دیدن می کنید از شما متشکرم
امیدوارم مطالب یکرنگ برای شما مفید باشد
از تبادل لینک با شما خوشحال شدم
*
هر وقت فرصت کردید می توانید لینک یکرنگ را تصحیح نمایید
***
همچنین می توانید برای زیبایی وبلاگتان در جعبه لینک در قسمت عنوان لینک نام وبلاگ را بنویسید

هر وقت به روز کردید خانه به روز ما مکانی برای اطلاع رسانی شماست

مجید سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:30 ب.ظ http://ehsasi.blogsky.com

سلاو دوست عزیز
وبت خیلی قشنگه
مطالبشا که خوندم احساس عجیبی بهم دست داد
احساسی که منا از نوشتن باز میداشت و به دوباره خوندن دچار میکرد
خلاصشا بگم که وبت حرف نداره
*************************************
خوشحال میشم که به وب منم سر بزنی
من منتظر حضور سبزت میمانم
***********************************
تقدیم به شما ...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیشود
داغ تو دارد این دلم جای دیگر نمیشود
بغض دوباره دیدنم از تو به در نمیشود
**************************
موفق باشی دوست عزیز

_________@@@@@@@@__________@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@_________@@@@@____@@
__@@@@@@@@@_______@@@@@@@_@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@_______@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
____________________@

سعید شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:07 ق.ظ http://aliazez.persianblog.com

سلام ساراجان
ازته دل تولدت رو تبریک می گویم
امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد