عشقولانه

درمورد عشق وعاشقی

عشقولانه

درمورد عشق وعاشقی

دوست داشتن

عاقبت یکروز...

می گریزم از فسون دیده تردید

می تراوم همچو عطری از گل رنگین رویا ها

می خزم در موج گیسوی نسیم شب

می روم تا ساحل خورشید

در جهانی خفته در آرامشی جاوید...

                                                       فروغ فرخزاد...

تقدیم به یگانه دوست داشتنی قلبم...

دوست داشتن...

امشب از آسمان دیده تو

روی شعرم ستاره می بارد

در زمستان دشت کاغذ ها

پنجه هایم جرقه می کارد

***********************

شعر دیوانه تب آلودم

شرمگین از شیار خواهش ها

پیکرش را دوباره می سوزد

عطش جاودان آتش

**********************

آری آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

***********************

از سیاهی چرا هراسیدن

شب پر از قطره های الماس است

آنچه از شب بجا می ماند

عطر سکر آور گل یاس است

***********************

آه، بگذار گم شوم در تو

کس نیابد ز من نشانه من

روح سوزان وآه مرطوب

بوزد بر تن ترانه من

***********************

آه، بگذار زین دریچه باز

خفته بر بال گرم رویاها

همره روزها سفر گیرم

بگریزم ز مرز دنیاها

***********************

دانی از زندگی چه خواهم

من تو باشم...تو...پای تا سر تو

زندگی گر هزار باره بود

بار دیگر تو...بار دیگر تو

***********************

آنچه در من نهفته دریایی است

کی توان نهفتنم باشد

با تو زین سهمگین توفان

کاش یارای گفتنم باشد

**********************

بس که لبریزم از تو، می خواهم

بدوم در میان صحراها

سر بسایم به سنگ کوهستان

تن بکوبم به موج دریاها

***********************

آری آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

                                                   فروغ فرخزاد........

نظرات 5 + ارسال نظر
دفتر عشق جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام خوبی؟ وب زیبایی داری. خوشحال میشم به وب لاگ منم سری بزنی... منتظرم. شاد باشی. یا حق

pejman جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:59 ب.ظ http://pahnabi.blogsky.com

سلام دوست عزیزم . من وبلاگتون رو خوندم برام خیلی جالب بود حتما , حتما وهر چه سریعتر به وبلاگ من هم یه سری بزن چون یه خبر مهم توشه .

دفتر عشق شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام خوبی؟ ممنونم از حضورت در دفتر عشق. من آپدیت کردم بازم خوشحال میشم بیای . منتظرم. یا حق

سعید یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام وبلاگ زیبای شما رو خوندم بسیار زیبا بود
وهمگی نوشته ها حاکی از روح لطیف و مهربان شماست من وبلاگ ندارم شاید ایجاد کنم و در آنجا نظرات زیبایت را بخوانم
خدانگهدار

سلام
ازتون به خاطر لطفتون ممنونم

رضا دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:09 ق.ظ http://rezah.blogfa.com

سلام ساراخانوم
وبلاگ زیبای داری وقط کردی به کلبه خرابه من سر بزن
تا ببینی سارای من چقدر منو اذیت میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد